Klanttevredenheidsonderzoek

Wat vinden onze klanten van de zwammen?

Het is belangrijk om met je klanten in gesprek te zijn. Je kan wel denken dat je een goede dienst levert of een mooi product hebt, maar hoe ervaart je klant dat? Er zijn vele manieren waarop je dat in kaart kan brengen. Wij kozen voor "old school" klanttevredenheidsonderzoek. [3 x woordwaarde]

De afgelopen periode hebben wij ons best gedaan om alle gebruikers van onze zwammen te bereiken. Met een korte vragenlijst ging onze stagiair achter de telefoon zitten. Het bleek nog een hele uitdaging om de eindgebruiker, veelal de chef, aan de lijn te krijgen. Uiteindelijk kreeg ze 20 klanten te spreken. 

En wat waren wij overdonderd over het resultaat. Saignant detail, de zwammen scoorden hoger, dan het personeel.


Resultaten en aanbevelingen

Kwaliteit 9,4
Kwaliteit door de tijd 9,3
Punctualiteit van de bezorging 8,4
Contact met ons personeel 8,9
Prijs kwaliteit 8,9

Last but not least: 100% van de respondenten zou ons aanbevelen. Hieronder een aantal mooie quotes.

Remko van Erp - Restaurant Dertien
"Zeer hoog kwalitatief, lokaal fantstisch product"

Cas - 21 Pincho's
"Heel leuk dat we een Rotterdams product in onze Rotterdamse bar hebben. Jullie zijn zo'n Rotterdams bedrijf: niet ouwehoeren; wordt direct geleverd, gaat lekker!"

Rachelle Eerhart - Rechtstreex
"Oesterzwammen blijven lang mooi."

Janneke Vogel - Allegaartje
"Leuk dat er duurzaam wordt geproduceerd in Rotterdam"

Dirk Vermeyden - Vermeyden Delicatessen
"Oesterzwammen blijven sterk"

Wesley van der Heijden - Brasserie Pierre
"Goede prijs kwaliteit verhouding"

Resultaat Klanttevredenheidsonderzoek RotterZwam

Heb je een restaurant in Rotterdam en wil je ook duurzame zwammen bestellen?

Check dan wat er mogelijk is

Schrijf een reactie

U moet zijn ingelogd om een opmerking te plaatsen.