Een visuele identiteit als een mapping tool

ROTTERZWAM's rebranding

In aanloop naar onze nieuwe kwekerij in Rotterdam hebben wij de afgelopen weken 
aan een nieuwe visuele identiteit gewerkt. Trots presenteren wij je ons nieuwe logo en 
communicatiesysteem in samenwerking met designer Charly Blödel.

 

Odoo CMS - een grote afbeelding

 

ROTTERZWAM heeft in de afgelopen jaren met veel creatievelingen mogen samenwerken. Zij hebben allen een bijdrage kunnen leveren aan de visuele uitstraling. Wij willen deze cultuur voortzetten en staan open voor diversiteit.

 

Onze nieuwe identiteit vormt een kader voor designers van de toekomst. 

 

          Close

          My Title

           

           

          Ons nieuwe vereenvoudigde logo vormt de kern
          van de nieuwe identiteit en vertaald de open minded en
          open source mentaliteit van ons bedrijf.

          Odoo tekst en afbeelding blok
          Odoo afbeelding en tekstblok

           


          Om ROTTERZWAM op de kaart te zetten als een 
          innovatief divers platform, hebben wij een element opgenomen in 
          onze identiteit dat nieuwe ontwikkelingen, designers en projecten 
          van ROTTERZWAM weergeeft met een code.

           

           Alle content die wordt geplaatst door ROTTERZWAM —
          of het nou een video, e-book of verpakking is — 
          wordt gecodeerd met de initialen van de auteur/ontwerper,
          de datum van publicatie en een koppeling naar het
          type media dat is uitgebracht. 

          Schrijf een reactie

          U moet zijn ingelogd om een opmerking te plaatsen.